ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΣ ΕΛΜΕ 11/10/2018
1)
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν.
ΦΩΚΙΔΑΣ
Λεωφόρος Σαλώνων 48
33
100 Άμφισσα
ΤΗΛ. - ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com
|
Άμφισσα 11-10-2018
A.Π : 88
ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων
ΔΔΕ Φωκίδας
ΚΟΙΝ: ΟΛΜΕ |
Απόφαση
ΓΣ ΕΛΜΕ Φωκίδας 11-10-2018
Καταψηφίζουμε την εισήγηση – κοροϊδία του ΔΣ της ΟΛΜΕ. Αποφασίζουμε αγωνιστικό
πρόγραμμα διεκδικήσεων, ανατρέπουμε τη συναίνεση και την υποταγή της ΟΛΜΕ στην
αντιλαϊκή - αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης.
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες
σας καλούμε να διεκδικήσουμε αυτά για τα οποία έχουν ανάγκη οι
εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς: την κατάργηση όλων των
αντιλαϊκών- αντιεκαπιδευτικών νόμων, την ανάκτηση των απωλειών, την ικανοποίηση
όλων των σύγχρονων αναγκών στη μόρφωση και στη δουλειά.
Το
δημόσιο σχολείο και οι εκπαιδευτικοί στο κατώφλι νέων σαρωτικών αλλαγών.
Το δημόσιο σχολείο, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί
συνεχίζουν να βομβαρδίζονται από κυβέρνηση – ΕΕ – ΟΟΣΑ με μια σειρά
αντιεκπαιδευτικά μέτρα.
·
Είναι εδώ η δύσκολη καθημερινότητα που ζούμε στο σχολείο : τα κενά σε εκπαιδευτικούς, οι περικοπές ωρών
και τμημάτων, το κλείσιμο των ολιγομελών τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων
στα ΕΠΑΛ και Ο.Π και μαθημάτων επιλογής
στα Γενικά σχολεία, η συμπλήρωση ωραρίου σε 4-5 σχολεία, η παράλληλη σε 4-5
μαθητές.
·
Είναι εδώ οι μηδενικοί διορισμοί, το τσάκισμα των εργασιακών
δικαιωμάτων των συναδέλφων αναπληρωτών, το τεράστιο κόστος διαβίωσης, το
προσοντολόγιο για διορισμούς που
απαξιώνει το πτυχίο και την προϋπηρεσία για να διαιρέσουν τους αναπληρωτές .
·
Είναι εδώ το σχολείο που στερεί όλο και περισσότερο το δικαίωμα όλων των
μαθητών στη μόρφωση, τον ελεύθερο χρόνο, τον πολιτισμό και τον αθλητισμό.
Προωθούν το νέο Λύκειο-εξεταστικό κέντρο αποστεωμένο από τη γενική παιδεία, που
ορθώνει νέα ταξικά τείχη στα παιδιά των φτωχών οικογενειών, που οι πλειοψηφία
των μαθητών «σπρώχνονται» στην άτυπη εκπαίδευση, την
κατάρτιση και τη μαθητεία.
·
Είναι εδώ η υποχρηματοδότηση των σχολείων και τα
σοβαρά προβλήματα υποδομών.
·
Είναι εδώ ο νόμος 4547 για τις
"υποστηρικτικές δομές" που δίνει ισχυρό πλήγμα στην Ειδική Αγωγή και
ανοίγει το δρόμο στα διάφορα ιδιωτικά συμφέροντα. Η κουλτούρα της
αξιολόγησης γίνεται στρατηγικός στόχος. Η τιμωρητική αξιολόγηση στο Δημόσιο και
στην εκπαίδευση που ακυρώθηκε μέσα από τη πάλη και τους αγώνες μας παρά την
τροπολογία Γεροβασίλη που αποκλείει από τις θέσεις ευθύνης όσους συμμετοχέχουν στην "απεργία-αποχή από
την αξιολόγηση.
Το τέλος των
μνημονίων και η κανονικότητα είναι η πιστή εφαρμογή και συνέχιση της
αντιλαϊκής πολιτικής.
Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση
ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ υλοποιεί τις αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις πιστή στην ΕΕ, τον
ΟΟΣΑ και τον ΝΑΤΟ. Η νέα κανονικότητα
περιγράφεται με συντάξεις μειούμενες, χωρίς 13ο και 14ο μισθό για
το δημόσιο τομέα, με ΕΝΦΙΑ, χαράτσια και συνεχή μείωση του αφορολόγητου
ορίου, απλήρωτη και ελαστική εργασία, με μετανάστευση για τους
νέους, ιδιωτικοποιήσεις και ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου,
πλειστηριασμούς κατοικίας-λαϊκής περιουσίας, χρέη, παιδεία και υγεία για
λίγους. Απαιτεί αιματηρά πλεονάσματα και να ζούμε από τα ψίχουλα που θα
πέφτουν από το τραπέζι. Όμως δε βάζει ποτέ σε διαπραγμάτευση τη συνεχή μείωση
της φορολογίας των επιχειρήσεων, την απαλλαγή εργοδοτών από ασφαλιστικές
εισφορές, τη γιγαντιαία αύξηση των πολεμικών δαπανών και τη δημιουργία νέων
βάσεων στα πλαίσια των πολεμικών σχεδιασμών του ΝΑΤΟ στην περιοχή. Σε αυτή
την κανονικότητα, που τραβά τουλάχιστον μέχρι το 2060 συμφωνούν και ΝΔ –
ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ – Λεβέντης, Χ-Α.
Η ηγεσία της ΟΛΜΕ είναι εκκωφαντικά απούσα :
Η πλειοψηφία (ΔΑΚΕ, ΣΥΝΕΚ, ΠΕΚ) στην ΟΛΜΕ απορρίπτει
συνεχώς στο Δ.Σ. όλες τις προτάσεις για
αγωνιστικό σχεδιασμό για τα άμεσα προβλήματα: Θεωρούν λαϊκισμό τον ουσιαστικό
αγώνα για τα ολιγομελή, έλλειψη πνεύματος διαλόγου την απαίτηση απόσυρσης
των εξαγγελιών Γαβρόγλου για το Λύκειο, αδιανόητη την οργάνωση της απεργίας –
αποχής για την αξιολόγηση, προτείνουν προσοντολόγιο για τους διορισμούς!
Απέρριψαν όλα τα αιτήματα – διεκδικήσεις και μορφές πάλης που απαντάνε στην
επίθεση και ροκάνισαν το χρόνο με συνεδριάσεις επί συνεδριάσεων για τη
διαμόρφωση εισήγησης. Ενέκριναν Γ.Σ. και ψήφισαν εισήγηση (ΔΑΚΕ - ΣΥΝΕΚ) όταν πλέον μίλησε η γνωστή ΑΔΕΔΥ,
δηλώνοντας τη συμφωνία τους σε μία 24ωρη πανεργατική απεργία με αναμονή
απόφασης της ΓΣΕΕ! Αποτελούν πλέον σταθερό κυβερνητικό μέτωπο και αρνούνται
επίμονα να υπάρχει και η παραμικρή κριτική στα κυβερνητικά αντιεκπαιδευτικά
μέτρα. Ποτέ άλλοτε δεν υπήρξε τόσο μεγάλη σύμπνοια στάσης των τριών δυνάμεων
στην ακύρωση τελικά του ρόλου της Ομοσπονδίας.
Με εισήγηση – τηλεγράφημα «απαντούν» στην εφ’
όλης της ύλης επίθεση που δέχεται το δημόσιο σχολείο και ο εκπαιδευτικός. Η εισήγηση δεν έχει ούτε μια αναφορά για τις ευθύνες όλων των
κυβερνήσεων και της σημερινής, καθώς και της Ε.Ε. για τα δεινά των εργαζομένων,
για την αποδόμηση του δημόσιου σχολείου, για την κατάργηση μιας σειράς
εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και την ανατροπή της πολιτικής Κυβέρνησης – ΕΕ
– ΟΟΣΑ, της κατάργησης των μνημονίων κ.ά. που έχουν ψηφιστεί από Γ.Σ. και
συνέδρια του κλάδου. Η στάση τους αυτή
είναι σκόπιμη γιατί επιδιώκουν να συγκαλύψουν τις ευθύνες των μνημονιακών
κομμάτων τους.
Απουσιάζουν
αιτήματα ενάντια στο νέο Λύκειο, στο προσοντολόγιο για τους διορισμούς, την
αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση, για
τους μισθούς των νεότερων συναδέλφων που έχουν κατακρεουργηθεί.
Αιτήματα – διεκδικήσεις
√ Αυξήσεις στους μισθούς και τις
συντάξεις. Κανείς κάτω από 1.000 ευρώ καθαρά! Επαναφορά του 13ου-14ου
μισθού, ενσωμάτωση της προσωπικής διαφοράς, αφορολόγητο όριο στις 12.000€,
γνήσιες Κλαδικές και ΣΣΕ.
√ Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί τώρα –
μονιμοποίηση αναπληρωτών – Μαζικοί διορισμοί με βάση την προϋπηρεσία και την
ημερομηνία λήψης του πτυχίου – πλήρη δικαιώματα στους αναπληρωτές. Όχι στο
προσοντολόγιο.
√ Να αποσυρθεί και
να μην κατατεθεί σχέδιο νόμου με βάση τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για το Νέο Λύκειο.
√ Επαναφορά του ωραρίου στα προ του ’13 επίπεδα.
√ 20 μαθητές στο τμήμα - 15 στις Ομάδες
Προσανατολισμού - 10 στα εργαστήρια. Έγκριση «ολιγομελών».
√ Κατάργηση πλαισίου της αξιολόγησης –
αυτοαξιολόγησης. Ουσιαστική επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών.
√ Αύξηση των
δαπανών για την εκπαίδευση στο
5% του ΑΕΠ ή το 15% του προϋπολογισμού. Έκτακτη επιχορήγηση.
√ Να σταματήσει η
υπονόμευση των ΕΠΑΛ (κλείσιμο ολιγομελών
τμημάτων, πρόωρος χαρακτηρισμός φοίτησης, μαθητεία). ΤΕΕ ενταγμένη στο δημόσιο
σύστημα εκπαίδευσης και εξ ολοκλήρου στο Υπουργείο Παιδείας. Να σταματήσει η
υποχρεωτική κινητικότητα των εκπαιδευτικών στη «μη τυπική» εκπαίδευση.
√ Κατάργηση του ν.
Κατρούγκαλου και όλων των
αντιασφαλιστικών νόμων. Θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος στα 25 χρόνια
υπηρεσίας. Σύνταξη με 30 χρόνια δουλειάς χωρίς όριο ηλικίας.
√ Πλήρης ένταξη
των προσφυγόπουλων στην πρωινή ζώνη στα
σχολεία με όλες τις υποστηρικτικές δομές
√ Ενιαίο, δημόσιο, δωρεάν
12χρονο σχολείο με δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή για όλα τα παιδιά
√ Πάλη για την ανατροπή της
πολιτικής κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ και την κατάργηση του συμφώνου σταθερότητας.
√ Αποχώρηση της χώρας μας από τους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς.
Μάχη ενάντια στο φασισμό, το ρατσισμό, τον πόλεμο, τον ιμπεριαλισμό. Αλληλεγγύη
στους πρόσφυγες και μετανάστες – ειρήνη με όλους τους λαούς.
Μόνος δρόμος, να ξαναβγούμε στους δρόμους
Μόνο η δική μας πάλη, η
αγωνιστική δράση, η συσπείρωσή μας στα σωματεία μας, μπορεί να ανατρέψει τις
βάρβαρες αντιλαϊκές πολιτικές. Καμιά αναμονή και ανοχή.
- Κηρύσσουμε αγώνα με βασικό σύνθημα
«Να μπει τέλος στα μέτρα διάλυσης του δημόσιου σχολείου – διεκδικούμε τις
αλλαγές που έχει ανάγκη η παιδεία και ο εκπαιδευτικός».
- Όχι άλλο εμπαιγμό για τους διορισμούς.
Τέρμα η ελαστική εργασία. Μαζικούς διορισμούς τώρα.
- Επαναβεβαιώνουμε την απεργία – αποχή για να σταματήσουμε την
αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση, προχωράμε με αποφάσεις των Συλλόγων
διδασκόντων. Καλούμε ΟΛΜΕ και ΔΟΕ να πάρουν εκ νέου αποφάσεις για την
απεργία-αποχή από κάθε μορφή αξιολόγησης.
- Να επιβάλλουμε την απόσυρση των προτάσεων του υπουργείου για το Λύκειο ξεκινώντας
ενημερώσεις, εκδηλώσεις με τους συλλόγους των γονέων και τους μαθητές.
Καλούμε την πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να σταματήσει την
παραπλανητική τακτική της προς τον κλάδο και να προκηρύξει τώρα, όπως
είναι στις υποχρεώσεις της, αγωνιστικές κινητοποιήσεις του κλάδου.
Αποφασίζουμε στη ΓΣ των
Προέδρων των ΕΛΜΕ που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στις 20/11/2018 η ΕΛΜΕ
Φωκίδας δια του Προέδρου της να ψηφίσει την πλειοψηφούσα και ποιο αγωνιστική
πρόταση απεργίας.
2)
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν.
ΦΩΚΙΔΑΣ
Λεωφόρος
Σαλώνων 48
33
100 Άμφισσα
ΤΗΛ.
- ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com
|
Άμφισσα 11-10-2018
Α.Π:88
ΠΡΟΣ:
Συλλόγους Διδασκόντων
|
Η ΕΛΜΕ Φωκίδας
συνυπογράφει το ψήφισμα της ΕΛΜΕ XIOY και εκφράζει την στήριξή της και την αλληλεγγύη της στον
αγώνα που δίνουν οι συναδέλφους μας εκπαιδευτικοί της Χίου για την εκπαίδευση
των προσφυγόπουλων. Καταδικάζουμε τον ρατσισμό και την ξενοφοβία, στηρίζουμε τα
παιδιά θύματα των ιμπεριαλιστικών πολέμων.
Ε.Λ.Μ.Ε. ΧΙΟΥ
|
ΧΙΟΣ
: 8/10/2018
|
Αρ. πρωτ.: 44β
|
|
ΕΝΩΣΗ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΧΙΟΥ
|
Προς
|
ΜΙΧΑΛΩΝ - ΤΚ 82100 – ΧΙΟΣ
|
Άλλες ΕΛΜΕ
|
Δικτυακός
Τόπος : www.elmechiou.gr
|
|
Email
: elme.xiou@gmail.com
|
|
Τηλέφωνο & Φαξ : 22710-27951
|
|
Τηλ. Επικοινωνίας : 6972228114 – 6931384684
|
Θέμα: Αίτημα στήριξης από όλες τις ΕΛΜΕ
Η ΕΛΜΕ Χίου ζητάει τη στήριξη των
ΔΣ όλων των ΕΛΜΕ στην έναρξη λειτουργίας των ΔΕΥΠ σε σχολικές μονάδες α/θμιας
και β/θμιας του νησιού. Συνεκτιμώντας το εξώδικο των 1130 υπογραφών που
στάλθηκε στους διευθυντές των σχολικών μονάδων που φιλοξενούν ΔΥΕΠ, αιτείται προς τα ΔΣ όλων των ΕΛΜΕ την
υιοθέτηση του κάτωθι κειμένου.
Θέμα: Η εκπαίδευση δεν κάνει διακρίσεις
Η ΕΛΜΕ Χίου επικροτεί την
ουσιαστική έναρξη και λειτουργία του προγράμματος εκπαίδευσης του Υπουργείου
Παιδείας «Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων» (ΔΥΕΠ), οι οποίες θα
λειτουργήσουν εντός σχολικών διδακτηρίων κατά το απογευματινό ωράριο, με σκοπό
την παροχή εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης των ανήλικων προσφυγόπουλων. Μια
θετική υποχρέωση του κράτους που υπαγορεύεται από διατάξεις αυξημένης τυπικής
ισχύος όπως το Σύνταγμα και η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του παιδιού.
Στεκόμαστε δίπλα στους συναδέλφους μας
εκπαιδευτικούς που καλούνται να
υπηρετήσουν το εν λόγω έργο και ταυτόχρονα απαιτούμε την αρτιότερη
στελέχωση αυτών των δομών με συναδέλφους πλήρους ωραρίου.
Στεκόμαστε απέναντι σε οποιαδήποτε άρνηση ή
παρεμπόδιση αυτού του δικαιώματος των παιδιών, όπως η ρατσιστική και ξενοφοβική φωνή των «ανώνυμων γονέων και
κηδεμόνων» που χειραγώγησαν τη
διαδικασία του εξώδικου των 1130 υπογραφών. Ενός εξώδικου που επιδόθηκε
μέσω δικαστικού επιμελητή στους Διευθυντές των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας
και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που φιλοξενούν τις ΔΥΕΠ, καθώς και στους
Προϊσταμένους των δύο Διευθύνσεων Εκπαίδευσης του Νομού μας.
Ο χιώτικος
λαός δεν ξεχνά την υποδοχή και την ενσωμάτωση των προσφύγων το 1922.
Ο χιώτικος
λαός δεν ξεχνά τις καραβιές χιλιάδων Ελλήνων οικονομικών μεταναστών ανά την
υφήλιο σε περιόδους μεγάλης ύφεσης.
Ο χιώτικος λαός δεν ξεχνά τη
χειρότερη αιμορραγία στην Ελλάδα της
κρίσης, όπου χιλιάδες νέοι επιστήμονες και όχι μόνο αναγκάζονται να ξενιτευτούν
αναζητώντας ένα καλύτερο μέλλον.
Ως λαός καλούμαστε για μία ακόμα
φορά να επιλέξουμε με ποια πλευρά θα ταχθούμε. Απορρίπτουμε το «πρόσωπο του τέρατος» που εμφανίζεται με τη μορφή
της ξενοφοβίας, του ρατσισμού και του νεοφασισμού. Συστρατευόμαστε με την πλευρά της αλληλεγγύης και των ανθρωπίνων
ιδανικών γιατί πιστεύουμε ότι το σχολείο διαδραματίζει ένα συνεκτικό ρόλο,
καλλιεργεί το ήθος και απαντά με πολιτισμό απέναντι στη βαρβαρότητα.
Για το Δ.Σ
Ο
Πρόεδρος Ο Γ.
Γραμματέας
Σταυρινούδης Σταύρος
Πρωάκης Δημοσθένης
3)
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ
Λεωφόρος Σαλώνων 48
33 100 Άμφισσα
ΤΗΛ. - ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com
|
Άμφισσα
11-10-2018
A.Π
: 88
ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων
ΔΔΕ Φωκίδας
ΚΟΙΝ: ΟΛΜΕ
|
Απόφαση ΓΣ ΕΛΜΕ
Φωκίδας (11-10-2018)
ΕΞΩ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Στιγματίζουμε και καταδικάζουμε
την αήθη επίθεση που δέχθηκε η ΕΛΜΕ Μαγνησίας, στην προσπάθεια της να
υπερασπιστεί το αυτονόητο, δηλαδή τα σχολεία μας να έχουν την απαιτούμενη
κρατική χρηματοδότηση για την υλικοτεχνική τους υποδομή.
Η χρόνια υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης και οι τραγικές ελλείψεις σε
υλικοτεχνική υποδομή, με ευθύνη όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, αλλά και της σημερινής
ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, που συνεχίζει την ίδια πολιτική, δίνει τη δυνατότητα σε
επιχειρηματικούς ομίλους και διάφορα «ευαγή» ιδρύματα , όπως Μποδοσάκης,
Νιάρχος,κόκα-κόλα, βωξήτες κλπ να επενδύσουν και στην εκπαίδευση, στρώνοντας
έτσι το χαλί στην ιδιωτική πρωτοβουλία
να εμφανίζεται σαν μοναδική λύση στο πρόβλημα και «εθνοσωτήρας»… Η επέλαση αυτή
του ιδιωτικού κεφαλαίου στην εκπαίδευση προωθείται και από τις βασικές
κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ και της Ε.Ε για αυτονομία της σχολικής μονάδας , εξεύρεση
πόρων και αυτοχρηματοδότηση, πράγμα που αποτελεί και δείκτη στα πλαίσια της
αυτοαξιολόγησης. Η πολιτεία, δεκαετίες τώρα, δεν παρέχει ούτε απαραίτητη
χρηματοδότηση ούτε τον απαραίτητο εξοπλισμό στα σχολεία παρότι η πλειοψηφία του
λαού μας πληρώνει τις υπέρογκες
φορολογικές επιβαρύνσεις που του επιβάλλουν όλες οι κυβερνήσεις. Δεν είναι
δυνατόν αυτοί που δε δίστασαν στις
εμπόλεμες καταστάσεις να ενισχύσουν το φασισμό και τους δωσίλογους, που στηρίζουν τις μνημονιακές πολιτικές
και καθημερινά εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους ρουφώντας το αίμα και τον ιδρώτα
τους υπερδιπλασιάζοντας τα κέρδη τους ,
που ευθύνονται για περιβαλλοντικές καταστροφές και λαμβάνουν σκανδαλώδεις
φοροαπαλλαγές πάνω στα κοινωνικά συντρίμια της εξαθλίωσης και της ανεργίας να παρουσιάζονται ως δωρητές – ευεργέτες που πρέπει να τους
χρωστάμε και ευγνωμοσύνη… Ποιος (και πόσο) αφελής θα
εκλάβει ως τυχαία και άδολη, την παρέμβαση τους;
Θα
αναρωτηθεί κανείς πως λειτουργούσαν τόσο καιρό τα εργαστήρια (ΕΚΦΕ) αφού είχαν
ελλείψεις σε βασικόεργαστηριακό εξοπλισμό; Η απάντηση είναι απλή: Λειτουργούσαν
με την υπερπροσπάθεια των εκπαιδευτικών που ανακάλυπταν και ανακαλύπτουν
καθημερινά τρόπους για να καλύψουν (όχι πάντα με επιτυχία) τις ελλείψεις στα
σχολεία. Ναι, αυτοί που όπως δηλώνουν Κ. Μητσοτάκης και ΜΜΕ έχουν “φοβική
νοοτροπία”, “θέλουν τα σχολεία αποκομμένα από την κοινωνία”, “δε θέλουν
σύγχρονα σχολεία για τους μαθητές”, κυριαρχούνται από “ιδεοληψία”,
“στενοκεφαλιά”, “άγνοια της ιστορίας” ή “ανίατη μωρία” κατά την "Ελεύθερη
ώρα" και άλλες εφημερίδες. Αυτοί που για το Δήμο Βόλου είναι «απίθανοι συνδικαλιστές,
«που οφείλουν επιτέλους να προσαρμοστούν στην πραγματικότητα», οι συνάδελφοι
που «παραπληροφορήθηκαν» και μπέρδεψαν τις έννοιες «δωρεά» και «χορηγία», όπως
διατείνεται ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Νικηφόρος Κωνσταντίνου. Αυτοί που κρατάνε όρθια
τα σχολεία χρόνια τώρα, όλοι εμείς δηλαδή. Ντροπή!!!
Γιατί θορυβήθηκαν τόσο πολύ όλοι αυτοί;
Τους πείραξαν τρία πράγματα. Η
κατηγορηματική αντίθεση της ΕΛΜΕ απέναντι στη «χορηγία του Ιδρύματος» από τη
σκοπιά της υπεράσπισης της ύπαρξης του Δημόσιου σχολείου. Το κάλεσμα προς τους
εκπαιδευτικούς η αντίθεση αυτή να γίνει πράξη. Το ότι εγκαλείται το Υπουργείο
Παιδείας να μην επιτρέπει στις εταιρείες να εισέρχονται στα σχολεία.
Εκφράζουμε την ΑΠΟΛΥΤΗ, ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΗ,
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ στην ΕΛΜΕ Μαγνησίας και συμμεριζόμαστε τη λογική
πάνω στην οποία έκαναν το κάλεσμά τους. Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να
αναλάβει τις ευθύνες του: α) Να αρνηθεί τις ιδιωτικές χορηγίες στα δημόσια
σχολείο β) να καλύψει τα κενά σε διδακτικό προσωπικό, εξοπλισμό και υποδομές
από τον δημόσιο προϋπολογισμό γ) να πάρει θέση απέναντι στις επιθέσεις που
δέχτηκαν οι συνάδελφοί μας της ΕΛΜΕ Μαγνησίας.
- Δεν επιτρέπουμε το δημόσιο σχολείο να γίνει η
Κολυμβήθρα του Σιλωάμ για τη στυγνή εκμεταλλευτική δράση του επιχειρηματικού κεφαλαίου,
ούτε άλλοθι για νέες φοροαπαλλαγές.
·
ΔΕΝ ΕΠΑΙΤΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΑΛΛΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.
4)
Η Γ.Σ. της ΕΛΜΕ Φωκίδας επικύρωσε τις αποφάσεις του ΔΣ της
ΕΛΜΕ (ΔΣ 3/10/2018) που αφορούν
α) Την απεργία-αποχή από κάθε
διαδικασία αξιολόγησης
β) την αντίθεση της ΕΛΜΕ στην πρόταση του
Υπουργείου Παιδείας για το "νέο Λύκειο".