ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΣ ΕΛΜΕ 03/10/2018
1)
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν.
ΦΩΚΙΔΑΣ
Λεωφόρος Σαλώνων 48
33
100 Άμφισσα
ΤΗΛ. - ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com
|
Άμφισσα 14-10-2018
A.Π : 87
ΠΡΟΣ: Ο.Λ.Μ.Ε.
Δ.Δ.Ε. Φωκίδας
KOIN: |
ΘΕΜΑ: "Ανασύνθεση ΔΣ ΕΛΜΕ
Φωκίδας"
Σας ενημερώνουμε ότι η νέα σύνθεση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Φωκίδας
είναι:
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΝΑΓΝΟΣ katsikopodaros12@yahoo.com
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΝΑΝΟΥ ΜΠΗΛΙΑ
bbarliakou@gmail.com
Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΟΛΥΖΩΗ ΝΙΚΗ pappol4@hol.gr
ΤΑΜΙΑΣ ΔΕΡΒΕΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ anastdervenis@gmail.com
ΟΡ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΣ
ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
spyrospantazis@yahoo.gr
ΜΕΛΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ zografosfull@gmail.com
ΜΕΛΟΣ ΜΑΛΛΑΚΗ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ amallaki@sch.gr
2)
ΕΝΩΣΗ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Ε.Λ.Μ.Ε.)
Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ
Λεωφόρος Σαλώνων 48
33
100 Άμφισσα
ΤΗΛ. - ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com
|
Άμφισσα 03-10-2018
A.Π : 81α
ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων Φωκίδας ΚΟΙΝ: ΟΛΜΕ |
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ
ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ,
ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ ΝΔ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΣΤΙΚΑ
ΚΟΜΜΑΤΑ! ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ.
Συναδέλφισσες,
συνάδελφοι,
Ολοκληρώθηκε η επιλογή των Συντονιστών εκπαίδευσης και θα
προχωρήσει η συγκρότηση των ΠΕΚΕΣ που αποτελούν τον βασικό μηχανισμό για την
εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης.
Ο νέος νόμος 4547/18 είναι ψηφισμένος και μπορεί πλέον να μπει
σε άμεση εφαρμογή από την συγκυβέρνηση
ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ η διαδικασία της
αντιεκπαιδευτικής αντιδραστικής αξιολόγησης. Διαδικασία που καμία σχέση δεν
έχει με την αναβάθμιση του σχολείου, αντίθετα αποτελεί αντιδραστικό κρατικό
έλεγχο στη δουλειά του εκπαιδευτικού και εργαλείο προώθησης της πολιτικής των
περικοπών, της υποχρηματοδότησης και της προσαρμογής του σχολείου στις
κατευθύνσεις ΕΕ, ΟΟΣΑ και στις απαιτήσεις της αγοράς.
Ο νόμος 4547/2018
για τις λεγόμενες «νέες δομές στην εκπαίδευση» καθορίζει:
α) το πλαίσιο της
αξιολόγησης, του προγραμματισμού και της λεγόμενης «αποτίμησης» του
εκπαιδευτικού έργου, τη συμμετοχή και τον ρόλο των ΠΕΚΕΣ στη διαδικασία αυτή,
ενώ επίκειται και η Υπουργική Απόφαση, που θα καθορίσει τις λεπτομέρειες, και
β) το πλαίσιο της επιλογής και αξιολόγησης των στελεχών εκπαίδευσης έως και το
επίπεδο διευθυντή και υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας, στο οποίο εντάσσεται η
«αμαρτωλή» συνέντευξη και το ανώνυμο ερωτηματολόγιο.
Παραμένουν σε ισχύ ο Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας και
ο νόμος 4354/15, για το μισθολόγιο, που προβλέπουν τη σύνδεση της «αξιολόγησης»
με την περικοπή μισθού και τις απολύσεις. Ενσωματώνεται στον νόμο η
απεργοσπαστική τροπολογία Γεροβασίλη, που ψήφισε η κυβέρνηση μαζί με τη Ν.Δ,
καθώς προβλέπεται ότι τα στελέχη που δε θα αξιολογήσουν δε θα μπορούν να θέσουν
υποψηφιότητα για θέση ευθύνης.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ,
παίρνοντας υπόψη της τους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος ενάντια στην
«αξιολόγηση» και προκειμένου να «εμπεδωθεί η κουλτούρα της αξιολόγησης», όπως
άλλωστε υποδεικνύει και ο ΟΟΣΑ και ενώ ισχυρίζεται ότι «δεν υπάρχει ατομική
αξιολόγηση του εκπαιδευτικού», τελικά μετατρέπει ολόκληρο τον Σύλλογο
Διδασκόντων σε αξιολογητή και αξιολογούμενο:
Α)
μέσω της αξιολόγησης του Διευθυντή του σχολείου, μέσα από τη συμπλήρωση
ανώνυμου ερωτηματολογίου στο τέλος κάθε χρονιάς
Β) μέσα από τη διαδικασία του προγραμματισμού και «αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου» της σχολικής μονάδας, η οποία θα γίνεται στη βάση θεματικών αξόνων, με ειδική φόρμα και δείκτες, οι οποίοι θα καθορίζονται με Υπουργική Απόφαση που επίκειται και με την άμεση εμπλοκή των Διευθυντών των σχολείων, των στελεχών των ΠΕ.ΚΕΣ και του Σχολικού Συμβουλίου. Αυτές δε οι εκθέσεις αποτίμησης θα κοινοποιούνται στο οικείο ΠΕ.ΚΕΣ, στο ΙΕΠ και στο Υπ. Παιδείας, άρα σε καμία περίπτωση δεν είναι μια «εσωτερική ανατροφοδοτική διαδικασία», όπως ισχυρίζονται όσοι στηρίζουν τη λεγόμενη «καλή» αξιολόγηση!
Β) μέσα από τη διαδικασία του προγραμματισμού και «αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου» της σχολικής μονάδας, η οποία θα γίνεται στη βάση θεματικών αξόνων, με ειδική φόρμα και δείκτες, οι οποίοι θα καθορίζονται με Υπουργική Απόφαση που επίκειται και με την άμεση εμπλοκή των Διευθυντών των σχολείων, των στελεχών των ΠΕ.ΚΕΣ και του Σχολικού Συμβουλίου. Αυτές δε οι εκθέσεις αποτίμησης θα κοινοποιούνται στο οικείο ΠΕ.ΚΕΣ, στο ΙΕΠ και στο Υπ. Παιδείας, άρα σε καμία περίπτωση δεν είναι μια «εσωτερική ανατροφοδοτική διαδικασία», όπως ισχυρίζονται όσοι στηρίζουν τη λεγόμενη «καλή» αξιολόγηση!
Η
αποτίμηση του «εκπαιδευτικού έργου» με βάση τις διατάξεις του ν. 4547/2018
είναι αξιολόγηση, θα αξιοποιηθεί για την προώθηση αντιεκπαιδευτικών πολιτικών,
επιδιώκοντας να έχει τη συναίνεση των ίδιων των εκπαιδευτικών.
Η αξιολόγηση των
χιλιάδων συναδέλφων, που βρίσκονται ή επιθυμούν να καταλάβουν θέσεις ευθύνης,
με βάση τα κριτήρια, τις ποσοστώσεις, την κατηγοριοποίηση «επαρκής», «μη
επαρκής» κλπ, είναι τιμωρητική και
ανοίγει επικίνδυνους δρόμους. Πρέπει να την αποτρέψουμε τώρα! Να μην ξεκινήσει
ποτέ και αυτή τη φορά, όπως κάναμε και τις προηγούμενες 3-4 φορές!
Όλα τα παραπάνω, συγκροτούν τους όρους μιας διαδικασίας που καμία σχέση δεν έχει με εσωτερικές και
ανατροφοδοτικές συλλογικές παιδαγωγικές λειτουργίες. Αντίθετα,
αυτή διαμορφώνει μια δυναμική κωδικοποίησης,
συγκρισιμότητας, διαφοροποίησης, κατάταξης και ανταγωνισμού των σχολικών
μονάδων. Οδηγεί τους εκπαιδευτικούς σε ένα κυκεώνα
συνεδριάσεων και γραφειοκρατικών διαδικασιών. Είναι μια διαδικασία απόκτησης
κουλτούρας υποταγής και ανοχής στο πέρασμα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής και
θα οδηγήσει στην κατηγοριοποίησή τους. Πρόκειται για την απόπειρα επανάληψης
του σχεδίου αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας του 2014, του Αρβανιτόπουλου
και της Διαμαντοπούλου με άλλο “περιτύλιγμα”, όπως άλλωστε ομολογεί η
τελευταία έκθεση της ΑΔΙΠΔΕ που βγήκε πρόσφατα.
Τέτοιες διαδικασίες
διεθνώς οδήγησαν στη λειτουργία των σχολικών μονάδων με όρους ανταγωνισμού και
επιχειρηματικότητας, σε κατηγοριοποίηση και κλείσιμο σχολείων. Κατέστρεψαν το
δημόσιο σχολείο και τα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα. Αποτελούν κομμάτι των
μέτρων που εντέλει η ΕΕ και ο ΟΟΣΑ σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης και των
εκπαιδευτικών με χαρακτηριστικό το παράδειγμα των εξελίξεων στην Κύπρο αυτή την
περίοδο όπου πραγματοποιήθηκε 48ωρη απεργία με συμμετοχή 95% των εκπαιδευτικών.
Είναι αυταπάτη να θεωρεί κάποιος συνάδελφος ότι ο ίδιος θα
αξιολογεί
Οργανώνουμε την πάλη μας με την έναρξη της σχολικής
χρονιάς, για να μην περάσει η αξιολόγηση, παίρνουμε αποφάσεις παντού για
συμμετοχή στην «ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα»!
Να μη δώσουμε πολύτιμο χρόνο στην κυβέρνηση, αναμένοντας την όποια ανακοίνωση
των Υπουργικών Αποφάσεων.
Συγκεκριμένα και με βάση την αναγκαία απάντηση των
εκπαιδευτικών σε όσα προβλέπει και ο νόμος 4547/2018, πρέπει εδώ και τώρα:
·Τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να αποφασίσουν
επιτέλους να κηρύξουν τώρα απεργία-αποχή από όλες τις διαδικασίες της
αξιολόγησης και να πάρουν όλα τα αναγκαία μέτρα (και νομικά) για την οργάνωσή
της.
Οι
Σύλλογοι Διδασκόντων : Α) Στην έναρξη και στη λήξη της σχολικής χρονιάς να
αποφασίσουν και να δηλώσουν συμμετοχή στην «ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία
αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα». Να μην προχωρήσουν σε καμία διαδικασία
εφαρμογής του άρθρου 47 του ν. 4547/2018, που αφορά τον προγραμματισμό της
σχολικής μονάδας, στην αρχή της σχολικής χρονιάς και την «αποτίμηση» του
εκπαιδευτικού έργου της στη λήξη, με βάση τους στόχους και άξονες που θα θέσει
το Υπουργείο Παιδείας με την ΥΑ που επίκειται. Ο προγραμματισμός και η εκτίμηση
του εκπαιδευτικού έργου, που θα κάνουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων στην αρχή και
στη λήξη της σχολικής χρονιάς, να γίνει με τον τρόπο που γινόταν όλα τα
προηγούμενα χρόνια. Β) Να μη συμπληρώσουν οι συνάδελφοι τα ανώνυμα
ερωτηματολόγια αξιολόγησης του/ης Διευθυντή/ντριας, αφού έτσι πρακτικά γίνονται
αξιολογητές και ανοίγουν τον δρόμο για τη δική τους «αξιολόγηση». Καλούμε τους διευθυντές να μην
προτρέξουν να συγκαλέσουν το Σύλλογο Διδασκόντων για τον «προγραμματισμό και
την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου», και να μη γίνουν «βασιλικότεροι του
Βασιλέως»! Κάθε προσπάθεια από την πλευρά της διοίκησης περί
του αντιθέτου, πρέπει να καταγγέλλεται άμεσα στο σωματείο, ΣΥΛΛΟΓΟ ή ΕΛΜΕ.
Γ) Κάθε Σύλλογος Διδασκόντων αλλά και κάθε
εκπαιδευτικός, δηλώνοντας ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ, συμπαρατάσσεται με το Σωματείο του
(ΣΥΛΛΟΓΟ/ΕΛΜΕ), τον Κλάδο και όλους τους Δημόσιους Υπαλλήλους, στον αγώνα
ενάντια στην αντιδραστική αξιολόγηση, που θα οδηγήσει σε κατηγοριοποίηση
σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές και γι’ αυτό δεν πρέπει να περάσει!
Σημειώνουμε, πως η «αποχή υπαλλήλων» από συγκεκριμένα
καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/82, όπως αυτές έχουν
ερμηνευθεί από αρμόδια δικαστήρια (Διοικητικό Εφετείο 486/1995 και δικαστική
απόφαση 2395/2014 του μονομελούς πρωτοδικείου Αθηνών), και συνιστά μορφή
συνδικαλιστικής πάλης.
3)
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν.
ΦΩΚΙΔΑΣ
Λεωφόρος Σαλώνων 48
33
100 Άμφισσα
ΤΗΛ.
- ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com
|
Άμφισσα 08-10-2018
A.Π : 84
ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων ΔΔΕ Φωκίδας
KOIN: Δήμο Δελφών -Δήμο
Δωρίδας
|
Απόφαση: 4/πράξη12η/03-10-2018
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Λ.Μ.Ε Φωκίδας
στη συνεδρίαση της 03-10-2018 αποφάσισε
να επισκεφθεί τους Δημάρχους Δελφών και Δωρίδας για να ενημερωθεί στα παρακάτω
προβλήματα και ανάγκες των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αρμοδιότητας
του Δήμου τους :
1. Συντήρηση των σχολικών κτηρίων της
ΔΔΕ Φωκίδας,
2. Αντισεισμικός έλεγχος και πυρασφάλεια
των σχολικών κτιρίων,
3. Χρηματοδότηση των Σχολικών Επιτροπών,
4. Κάλυψη μετακίνησης των Μαθητών του
ΓΕΛ Ευπαλίου
στη κινητοποίηση της 23ης/10/2017 λόγω αδυναμίας κάλυψης από
το Σύλλογο Γ. & Κ. του σχολείου.
5. Στέγαση Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών.
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ
Λεωφόρος
Σαλώνων 48
33
100 Άμφισσα
ΤΗΛ.
- ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com
|
Άμφισσα 24-10-2018
A.Π : 98
ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων
ΔΔΕ Φωκίδας
ΚΟΙΝ: ΜΜΕ
|
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου της
Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπ/σης(Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν. Φωκίδας, με αφορμή την
έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, επισκέφθηκε τους Δημάρχους Δελφών και Δωρίδας
και τους παρουσίασαν τα προβλήματα των
σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Φωκίδας αναφορικά με :
1.
Στατική επάρκεια και αντισεισμική προστασία
2.
Πυρασφάλεια και Ασφάλεια
3.
Λειτουργικές Υποδομές(Γυμναστήρια, Εργαστήρια, Βιβλιοθήκες),
4.
Στέγαση Αναπληρωτών καθηγητών.
Αν και είναι γνωστό πως τη
τελευταία δεκαετία 2008-2018 της περίοδο
αντιλαϊκών περικοπών και στους
ΟΤΑ, εμείς οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας εκφράζοντας
και τη θέληση των μαθητών μας αλλά και των γονιών τους,
Α Π Α
Ι Τ Ο Υ Μ Ε
Να διεκδικήσουν οι αιρετοί της
περιοχής μας τα χρήματα που περιέκοψαν οι
κυβερνήσεις της παραπάνω περιόδου και στέρησαν από τους μαθητές-τριες
των λαϊκών οικογενειών τις δυνατότητες να φοιτούν σε σχολεία και
εγκαταστάσεις σύγχρονες και ασφαλείς.
Είναι πρόσφατα τα γεγονότα που
γνωρίσαμε όλοι. Σοβάδες πέφτανε πάνω στα θρανία μαθητών, 24 συνάνθρωποί μας
πνίγηκαν στη Μάνδρα Αττικής από μια δυνατή βροχή, 99
κάηκαν στο Μάτι.
ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙΣ(ΤΑ ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΑ)
4)
ΕΝΩΣΗ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Ε.Λ.Μ.Ε.)
Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ
Λεωφόρος
Σαλώνων 48
33
100 Άμφισσα
ΤΗΛ.
- ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com
|
Άμφισσα 03-10-2018
A.Π : 81β
ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων Φωκίδας
ΚΟΙΝ: ΟΛΜΕ
|
ΠΡΟΤΑΣΗ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ
Πρόκειται για ένα αντιδραστικό,
βαθύτατα ποιοτικά και ποσοτικά ταξικό βήμα στην αναδιάρθρωση της
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αφού μειώνει τις τάξεις του Λυκείου, καταργώντας τη Γ Λυκείου και
μετατρέποντάς την σε φροντιστήριο -
«προπαρασκευαστική τάξη για την εισαγωγή στα ΑΕΙ», πολλαπλασιάζοντας
ταυτόχρονα τις δυσκολίες για την απόκτηση του απολυτηρίου, με νέους
εξεταστικούς φραγμούς. Η κυβέρνηση με αυτό τον τρόπο, προχωρά στην
υλοποίηση των κατευθύνσεων της ΕΕ και
του ΟΟΣΑ, που είχαν αποτυπωθεί στο πόρισμα
Λιάκου και στις μελέτες του ΣΕΒ .
Απέναντι στην απαίτηση εκπαιδευτικών, μαθητών, γονιών για ένα
σχολείο ουσιαστικής, πολύπλευρης μόρφωσης για όλα τα παιδιά μέχρι τα δεκαοκτώ
τους, με μέτρα ενίσχυσης ώστε να επιτελεί το ρόλο του, το υπουργείο
παιδείας χρησιμοποιεί για μια ακόμη
φορά τους εξεταστικούς φραγμούς,
όπως και οι προκάτοχοί του ΝΔ – ΠΑΣΟΚ. Σαν
εργαλείο συρρίκνωσης του Γενικού Λυκείου και διαχωρισμού των μαθητών σε
αυτούς «που παίρνουν» και σε αυτούς «που δεν παίρνουν» τα γράμματα, αυτούς που
επιλέγουν σχολές υψηλής ή χαμηλής ζήτησης.
Τελικά έτσι η κυβέρνηση επιδιώκει να υλοποιήσει αυτό που δεν
κατάφεραν Διαμαντοπούλου – Αρβανιτόπουλος. Δηλαδή τη στροφή του μεγαλύτερου ποσοστού των μαθητών στην τεχνική εκπαίδευση,
που όλο και περισσότερο υποβαθμίζεται σε
κατάρτιση, και μαθητεία και στα Διετή
Προγράμματα Σπουδών που ιδρύονται στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα καθ’
υπόδειξη της αγοράς. Έτσι ώστε να κάνει τη νέα γενιά καύσιμη ύλη, με
ανταγωνιστικότητα, χαμηλό εργατικό κόστος και χωρίς δικαιώματα.
Η πρόταση του υπουργείου παιδείας για τη Γ Λυκείου,
αντιστοιχίζεται στις κατευθύνσεις των συνολικότερων
αντιδραστικών αλλαγών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση που ξεκίνησαν με το νόμο
Γαβρόγλου και τη δημιουργία του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και θα
ολοκληρωθούν το Σεπτέμβριο του 2019, με την αλλαγή του χάρτη των σχολών και τη δημιουργία σχολών, προγραμμάτων και πτυχίων
πολλών ταχυτήτων. Ταυτόχρονα η
πρόταση αυτή θα επιφέρει αλλαγές και στο
υπόλοιπο Λύκειο –Α και Β Τάξη- στο
περιεχόμενο και την κατεύθυνσή τους, στα Προγράμματα Σπουδών τους, τα μαθήματα
και τη διδασκαλία τους (επιμόρφωση εκπαιδευτικών), που το υπουργείο επιλέγει να
ανακοινώσει αργότερα.
ΤΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΜΑΘΗΤΙΚΟ, ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ
Υπερασπιζόμαστε το δημόσιο σχολείο, τα μορφωτικά κι εργασιακά
δικαιώματα ενάντια στους ταξικούς φραγμούς. Για το ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν,
δωδεκάχρονο σχολείο των όλων και των
ίσων.
5)
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν.
ΦΩΚΙΔΑΣ
Λεωφόρος Σαλώνων 48
33
100 Άμφισσα
ΤΗΛ. - ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com
|
Άμφισσα 25-9-18
A.Π : 77
ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων
ΔΔΕ Φωκίδας
ΚΟΙΝ: |
Απόφαση ΔΣ ΕΛΜΕ
ΦΩΚΙΔΑΣ
Πράξη
12η/3-10-2018/απόφαση 5
ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΠΙΣΩ ΟΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ
ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΟΒΟΥΝ ΤΜΗΜΑΤΑ-ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ - ΣΥΡΡΙΚΝΩΝΟΥΝ ΤΟ
ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΟΥΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
·
Εγκύκλιο από 26-5-2017 για τα ΕΠΑΛ και από 09-05-2018 Αριθ. Πρωτ.: Φ1α/73611/Δ4 για τα
ΓΕΛ [σύμφωνα με αρ. πρωτ. 10645/ΓΔ4/23-01-2018 (ΦΕΚ 120,Β’) Υπουργική Απόφαση] …."οι εγγραφές μαθητών και η δημιουργία
τμημάτων στα σχολεία να γίνονται με ηλεκτρονικό τρόπο και η διαδικασία
εγγραφής να έχει ολοκληρωθεί έως τις 30
Ιουνίου".
·
Εγκύκλιο19-06-2018/ αρ.πρωτ.109333/ΕΖ ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ, με τίτλο «Προγραμματισμός
ενεργειών με σκοπό την ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς» …" ο τελικός καθορισμός όλων των τμημάτων
μεταξύ των οποίων και των ολιγομελών θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις
15 Ιουλίου και τα Υπηρεσιακά Συμβούλια θα τοποθετήσουν μέχρι τέλους Ιουλίου
τους εκπαιδευτικούς σε λειτουργικά κενά".
·
Υπ. Απ. 7-8-2018 Αρ. Πρ: 133529/ΓΔ4 «Κατάταξη σε αξιολογικές κατηγορίες και καθορισμός δυσπρόσιτων σχολικών
μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», που αφορά στην αναμοριοδότηση σχολικών
μονάδων και αποχαρακτηρισμός πολλών από των υφιστάμενων
δυσπρόσιτων .
Το
υπουργείο Παιδείας επικαλείται
τον έγκαιρο προγραμματισμό και
"την κανονικότητα" , η κυβέρνηση διακηρύττει το τέλους των μνημονίων
αλλά όχι όμως και το τέλος της πολιτικής που συρρικνώνει το δημόσιο σχολείο και πλήττει τα μορφωτικά και
τα εργασιακά δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών, απόρροια της αντιδραστικής αναδιάρθρωσης της
εκπαίδευσης στις κατευθύνσεις της ΕΕ και του ΟΟΣΑ
(αύξηση ωραρίου, τμήματα 27 μαθητών, κατάργηση του 3ωρου των
υπεύθυνων εργαστηρίων, μείωση ειδικοτήτων και τομέων
στη ΤΕΕ, τμήματα με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, ηλεκτρονικές εγγραφές, κλείδωμα των τμημάτων τον Ιούλιο, αναμοριοδότηση
σχολείων, κοψιμο ξενόγλωσσων τμημάτων, αλλαγή ωρολογίων προγραμμάτων, αλλαγές
στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ),
Α,Β,Γ…. αναθέσεις, ομαδοποίηση ειδικοτήτων, συμπλήρωμα ωραρίου μέχρι και
σε 5 σχολεία, εξαγγελίες για το "νέο Λύκειο, αξιολόγηση κλπ)
.
Ηλεκτρονικές
εγγραφές-Κλείδωμα τμημάτων -συγχωνεύσεις-καταργήσεις αυτών
Το Υπ. Παιδείας κλείδωσε τα τμήματα
των σχολείων, τον Ιούλιο, με σκοπό να βάλει φραγμό στη δημιουργία νέων τμημάτων
που θα προκύψουν το Σεπτέμβριο εφόσον εκκρεμούν οι εγγραφές-μετεγγραφές και οι
οριστικές δηλώσεις των μαθητών σε ότι αφορά τα μαθήματα επιλογής, Ομάδων
Π/σμού, τομείς και ειδικότητες. Παράλληλα «εξαφάνισε» από το ηλεκτρονικό σύστημα όλα τα ολιγομελή τμημάτων
που λειτούργησαν μέσα στη χρονιά, όπως επίσης και όλα τα εγκεκριμένα που δεν
λειτούργησαν την περασμένη χρονιά.
Αυτό οδήγησε σε συγχωνεύσεις και
καταργήσεις τμημάτων Ο.Π., τομέων, ειδικοτήτων, στη δημιουργία τμημάτων με
υψηλότερο αριθμό μαθητών του προβλεπόμενου και στον εξαναγκασμό των μαθητών να
αλλάξουν επιλογή τμήματος ή να
μετακινηθούν σε άλλη πόλη μακριά από
τον τόπο κατοικίας τους ή να χάσουν σχολική χρονιά.
Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών: αδιαφανής, μη αξιόπιστη και απόλυτα διαβλητή
διαδικασία
Επίσης,
επέβαλλε στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΔΕ) να κάνουν τοποθετήσεις, με κλειστά τα
σχολεία, τους εκπαιδευτικούς σε άδεια,
χωρίς να έχουν συνεδριάσει οι Σύλλογοι Διδασκόντων για τις αναθέσεις και για να δώσουν τα πραγματικά λειτουργικά κενά, με τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών να εκκρεμούν για τον Αύγουστο και τις
μακροχρόνιες άδειες των εκπαιδευτικών που κατατίθενται στη συντριπτική τους
πλειοψηφία τον Σεπτέμβριο. Όλα αυτά τροποποίησαν τα κενά και τα πλεονάσματα των
σχολείων, προκάλεσαν άδικη μεταχείριση σε βάρος αρκετών συναδέλφων
και οδήγησαν σε ανατροπή των
τοποθετήσεων. Η διαδικασία αυτή δεν
διαφυλάσσει την νομιμότητα, είναι αδιαφανής, μη αξιόπιστη και απόλυτα διαβλητή.
Αναμοριοδότηση και
αποχαρακτηρισμός δυσπρόσιτων σχολείων
Σε όλα τα
παραπάνω ήρθε να προστεθεί η
αναμοριοδότηση σχολείων και ο αποχαρακτηρισμός πολλών δυσπρόσιτων. Υποβιβάστηκαν σε μόρια όλες σχεδόν οι σχολικές μονάδες της
Β/θμιας Εκπαίδευσης. Παραβλέπονται τοπικές και άλλες ιδιαιτερότητες και
δημιουργούνται αδικίες για συγκεκριμένες περιοχές, ειδικότερα για πρωτεύουσες
νομών που αντιμετωπίζονται με ισοπεδωτικό πνεύμα. Αυτού του είδους οι
υποβιβασμοί έκτος από
τις αρνητικές
συνέπειες που θα έχουν στις ελάχιστες πλέον μεταθέσεις των εκπαιδευτικών, δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στην στελέχωση των σχολείων με εκπαιδευτικούς και οδηγούν στην υπολειτουργία τους.
Αποτελούν στην ουσία μία έμμεση προσπάθεια συγχώνευσης-κατάργησης τμημάτων
ακόμα και σχολείων, ιδιαίτερα στα μικρά
περιφερειακά σχολεία, αφού τα μόρια έχουν να κάνουν με τον απαιτούμενο αριθμό
μαθητών για τον σχηματισμό τμήματος.
Αποκλειστική στόχευση η περιστολή του εργασιακού κόστους και
η μείωση των οργανικών θέσεων.
Απαιτούμε από το
Υπουργείο Παιδείας να αποσύρει τις παραπάνω απαράδεκτες εγκυκλίους- ΥΑ !
·Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή
τμήματα ειδικοτήτων, τομέων στα ΕΠΑΛ και ομάδων προσανατολισμού στα Γενικά
Λύκεια. Ο τελικός καθορισμός των τμημάτων να γίνεται το
Σεπτέμβριο μετά τη λήξη
εγγραφών-μετεγγραφών και των οριστικών δηλώσεων των μαθητών που αφορά τα
μαθήματα επιλογής, τις Ο.Π/σμού, τους τομείς και τις ειδικότητες.
Καμία μετακίνηση μαθητών –
εκπαιδευτικών.
·20 μαθητές στα τμήματα - 15 στις Ο.Π. - 10
στα εργαστήρια.
·Κανένας εκπαιδευτικός σε περισσότερα από δύο σχολεία. Οι τοποθετήσεις-διαθέσεις των εκπαιδευτικών πρέπει να πραγματοποιούνται τον Σεπτέμβριο
με την οριστικοποίηση των τμημάτων. ΟΧΙ στα τεχνητά κενά και πλεονάσματα.
·Δημοσιοποίηση όλων των κενών. Διαφανείς διαδικασίες στις
τοποθετήσεις.
·Τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί.
·Πλήρη ασφαλιστικά, εργασιακά, συνδικαλιστικά δικαιώματα για
τους αναπληρωτές.
·Να λειτουργήσουν όλα τα τμήματα
ένταξης και με όλες τις ειδικότητες στην
ειδική αγωγή.
·Όχι στην κατάργηση επιλογής της β΄ ξένης γλώσσας. Επαναφορά
της παράλληλης διδασκαλίας.
·Αύξηση των Δαπανών – έκτακτη επιχορήγηση στα σχολεία.
·Ουσιαστική μείωση των μαθητών στα τμήματα που φοιτούν παιδιά
με ειδικές ανάγκες.
·Όχι στο «νέο Λύκειο». Κανένας μαθητής έξω από το Δημόσιο
Σχολείο.
·Καθιέρωση κοινού συστήματος μοριοδότησης Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη βάση των μέχρι τώρα ισχυόντων στη Δευτεροβάθμια
Εκπαίδευση. Άμεση επανεξέταση του προσδιορισμού
των δυσπρόσιτων σχολείων.
Καλούμε
τους αιρετούς συναδέλφους να μη νομιμοποιούν με την υπογραφή τους στο
ΠΥΣΔΕ όλα όσα επιχειρούνται να γίνουν σε βάρος μας. Απαιτούμε διαφανή διαδικασία τοποθετήσεων που
θα διασφαλίζεται με την υποχρεωτική δημοσίευση Πίνακα με όλα τα κενά, τις
αιτήσεις όλων, τα μόρια και τις προτιμήσεις σε κάθε φάση τοποθετήσεων μονίμων
και αναπληρωτών . Οι τοποθετήσεις των
αναπληρωτών εκπαιδευτικών να γίνονται από το Υπηρεσιακό συμβούλιο για να
διασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή διαφάνεια.
Δεν εφαρμόζουμε
τα αδιέξοδα και δεν διαχειριζόμαστε την κατάντια της εκπαίδευσης που επιβάλει
η πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ
-και όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων- υποκλεινόμενη στις απαιτήσεις Ε.Ε-ΟΟΣΑ-ΣΕΒ.
6)
ΕΝΩΣΗ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Ε.Λ.Μ.Ε.)
Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ
Λεωφόρος Σαλώνων 48
33
100 Άμφισσα
ΤΗΛ. - ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com
|
Άμφισσα 03-10-2018
A.Π : 80
ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων Φωκίδας KOIN: ΟΛΜΕ |
Κάτω τα χέρια από τον αγωνιστή του κινήματος κατά των
πλειστηριασμών συνάδελφο Ηλία Σμήλιο!
Η ΕΛΜΕ ΦΩΚΙΔΑΣ καταγγέλλει την παραπομπή σε δίκη στις
15/5/2019 του αγωνιστή εκπαιδευτικού και δημοτικού συμβούλου
Αμπελοκήπων-Μενεμένης Ηλία Σμήλιου για τη συμμετοχή του σε κινητοποίηση του
Συντονισμού Συλλογικοτήτων Θεσσαλονίκης ενάντια σε πλειστηριασμούς. Ο
συνάδελφος Η. Σμήλιος κατηγορείται ως «υποκινητής» της μαζικής λαϊκής
κινητοποίησης με την επίκληση του μισού ποινικού κώδικα. Στήνεται έτσι ένα
σκηνικό δικαστικής ομηρίας και απειλών για βαριές ποινές, ενώ το αντιλαϊκό νομικό πλαίσιο των πλειστηριασμών
που θεσμοθέτησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μένουν στο απυρόβλητο.
Το βαρύ κατηγορητήριο, που έχει κυβερνητική σφραγίδα,
είναι πράξη εκδίκησης απέναντι στους διωκόμενους αγωνιστές και τη δράση του
Συντονισμού Συλλογικοτήτων Θεσσαλονίκης. Μπαίνουν στο στόχαστρο οι μαχητικές
μορφές αγώνα, που ξεπερνάνε την τυπική διαμαρτυρία για την τιμή των όπλων.
Είναι μια προκλητική ενέργεια εκφοβισμού του λαϊκού κινήματος για να επιβληθούν
οι κατασχέσεις λαϊκής κατοικίας και περιουσίας. Αυτός ο κοινωνικά βάρβαρος
μνημονιακός στόχος είναι βασική προτεραιότητα της «μεταμνημονιακής» περιόδου
για την Ε.Ε., την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, τις τράπεζες, τα funds που εκπροσωπούν
συμφέροντα ακόμα και μέσα στο πολιτικό σύστημα.
Η δικαστική δίωξη είναι πρόκληση που δε θα μείνει
αναπάντητη από το λαϊκό κίνημα. Όπως και με κάθε άλλη προσπάθεια να βρεθούν
κατηγορούμενοι όσοι αγωνίζονται για τα στοιχειώδη δικαιώματα όπως αυτό της
κατοικίας, σε Αργολίδα, Πρέβεζα, Λάρισα, Βόλο, Χαλκίδα και Αθήνα, η απάντηση θα
είναι η αλληλεγγύη και η αποφασιστικότητα για ανυποχώρητο αγώνα μέχρι τη νίκη
και την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής.
Η ΕΛΜΕ Φωκίδας καλεί τους εργαζόμενους και τους
άνεργους, τους νέους και τους συνταξιούχους, μέσα από τα σωματεία τους, τις
τοπικές συλλογικότητες και τους συντονισμούς τους, στον αγώνα για το δικαίωμα
όλων όσοι ζουν σ' αυτή τη χώρα στη στέγη, το ρεύμα, το νερό. Μαζικός δυναμικός
ανυποχώρητος αγώνας τώρα για:
· Πραγματική προστασία της λαϊκής κατοικίας και περιουσίας με τη
θεσμοθέτηση του ακατάσχετου της πρώτης λαϊκής κατοικίας και τη διαγραφή χρεών
των λαϊκών οικογενειών προς τράπεζες και κράτος
· Κατάργηση των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών και των κατασχέσεων
· Κατάργηση του "Ιδιώνυμου" και άμεση παύση κάθε δίωξης
για τους αγωνιστές του κινήματος κατά των πλειστηριασμών.
7)
ΕΝΩΣΗ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Ε.Λ.Μ.Ε.)
Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ
Λεωφόρος Σαλώνων 48
33
100 Άμφισσα
ΤΗΛ. - ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com
|
Άμφισσα 03-10-2018
A.Π : 79
ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων Φωκίδας ΚΟΙΝ: ΔΔΕ Φωκίδας |
ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5/10, ΣΤΙΣ 13:00
συνάδελφοι και συναδέλφισσες,
η ΕΛΜΕ Φωκίδας (απόφαση ΔΣ 3/10/2018) καλεί την Παρασκευή 5/10
στη συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας
στις 13.00 για να απαιτήσουμε την κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών με
μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών εδώ και τώρα.
Δεν δεχόμαστε άλλο τη συνέχισης της πολιτικής των μηδενικών
διορισμών μονίμων εκπαιδευτικών για
δέκατη συνεχή χρονιά .
Οι χιλιάδες προσλήψεις αναπληρωτών
συναδέλφων από τις αρχές του Σεπτέμβρη δείχνουν με τον καλύτερο τρόπο τις
τεράστιες εκπαιδευτικές ανάγκες των σχολείων και το γεγονός ότι τα σχολεία
δεν μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς τους συναδέλφους αναπληρωτές που καλύπτουν χρόνια τώρα τον εαυτό τους,
συνεχίζουν την εργασιακή περιπλάνηση τους ανά την Ελλάδα και στερούνται των ίσων δικαιωμάτων με
τους μόνιμους εκπαιδευτικούς.
Η κυβέρνηση
επιχειρεί να εξαπατήσει για μια ακόμη φορά τους εκπαιδευτικούς με την εξαγγελία
για 15.000 διορισμούς εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ σε βάθος τριετίας!
Καλούμε τους/τις εκπαιδευτικούς να
συμμετέχουν στην συγκέντρωση που οργανώνουν εκπαιδευτικά σωματεία και
συλλογικότητες των αναπληρωτών/αδιόριστων εκπαιδευτικών και κηρύσσουμε 3ωρη
διευκολυντική στάση εργασίας (μαζί με 3ωρη διευκολυντική στάση από την ΟΛΜΕ)
για όσους συναδέλφους επιθυμούν να μεταβούν στην Αθήνα.
Παίρνοντας τη σκυτάλη από τις περσινές μαζικές κινητοποιήσεις
αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών να παλέψουμε για:
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΩΡΑ
-
Μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Να καλυφθούν όλα τα κενά εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων σε
Γενική και Ειδική Αγωγή!
-
Όχι στο νέο προσοντολόγιο (ΟΟΣΑ) που οδηγεί
σε απολύσεις, στη διάσπαση, τον ανταγωνισμό, το κυνήγι προσόντων και την
αξιολόγηση.
-
Εξίσωση δικαιωμάτων μόνιμων και συμβασιούχων εκπαιδευτικών! Πλήρη εργασιακά, ασφαλιστικά και
συνδικαλιστικά δικαιώματα – προστασία μητρότητας, εξίσωση αδειών.
-
Να στελεχωθούν όλα τα Τμήματα Ένταξης, οι Τάξεις Υποδοχής.
-
Έναν εκπαιδευτικό για κάθε μαθητή που χρειάζεται παράλληλη
στήριξη!
-
Επίδομα στέγασης, δωρεάν μετακίνηση και σίτιση για όλους
τους αναπληρωτές!
-
Να μην κλείσει
κανένα τμήμα σε ΕΠΑΛ, Λύκεια και Γυμνάσια!
-
Το εκπαιδευτικό μνημόνιο να μην εφαρμοστεί.
Επαναφορά του ωραρίου στα προ του 2013
επίπεδα, κατάργηση όλων των περιοριστικών εγκυκλίων.
-
Μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα, καμία
συγχώνευση/ κατάργηση, μείωση ορίου συνταξιοδότησης.
-
Όχι στις πολλαπλές μετακινήσεις
εκπαιδευτικών, μονίμων και αναπληρωτών προκειμένου να καλύψουν το ωράριο.
Τοποθέτηση σε δύο σχολεία το πολύ.
-
Πλήρη διαφάνεια και δημοσιοποίηση κενών στις
τοποθετήσεις
-
Γενναία
αύξηση κονδυλίων από τον προϋπολογισμό για την Παιδεία – για μια ποιοτική
Παιδεία, για το σχολείο των όλων και των διαφορετικών.
-
ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ
ΚΑΙ ΣΚΕΨΗ- όχι κατακερματισμένη γνώση και κατάρτιση.
-
Για δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση χωρίς ταξικούς φραγμούς για όλους τους
μαθητές.
-
8)
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν.
ΦΩΚΙΔΑΣ
Λεωφόρος Σαλώνων 48
33
100 Άμφισσα
ΤΗΛ. - ΦΑΞ : 2265 0 29679 elmefokidas18@gmail.com |
Άμφισσα 08-10-2018
A.Π : 82
ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων
ΔΔΕ Φωκίδας
KOIN: |
Αλληλεγγύη
στο δίκαιο αγώνα των εκπαιδευτικών της Κύπρου!
Το Δ.Σ.
της ΕΛΜΕ Φωκίδας χαιρετίζει τον αγώνα
που δίνουν μαζικά και μαχητικά οι
χιλιάδες εκπαιδευτικοί της Κύπρου για την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης.
Η πορεία των
εκπαιδευτικών στο Προεδρικό στις 28
Αυγούστου ήταν μια κορυφαία στιγμή στην ιστορία των κοινωνικών αγώνων στην
Κύπρο. Ήταν η μεγαλύτερη αντικυβερνητική διαδήλωση που έγινε στην ιστορία της
Κυπριακής Δημοκρατίας και η μεγαλύτερη των τελευταίων 25 χρόνων γενικά.
Η κυβέρνηση Αναστασιάδη, της
“μεταμνημονιακής” Κύπρου, ανακοίνωσε στις αρχές Ιούλη σκληρά αντιεκπαιδευτικά μέτρα στα πλαίσια του
«εξορθολογισμού» της Εκπαίδευσης!!
Μείωση των αναγκαίων διορισμών στο μισό
Αύξηση ουσιαστικά του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών
(μέσω της κατάργησης της σταδιακής μείωσής του με τα χρόνια υπηρεσίας),
Χτύπημα του συνδικαλιστικού κινήματος με κόψιμο των
συνδικαλιστικών αδειών
Περιορισμό των εξωσχολικών δραστηριοτήτων (π.χ. εκδρομές – πολιτιστικές
εκδηλώσεις κ.ά.) μετατρέποντας ακόμα περισσότερο το σχολείο σε εξεταστικό
κέντρο!!
Η ίδια γνωστή
τακτική και εδώ: «Εξοικονόμηση», «Εξορθολογισμός», ενοχοποίηση των
εκπαιδευτικών για τα προβλήματα της εκπαίδευσης, υποκίνηση του κοινωνικού
αυτοματισμού μέσα από μια εκστρατεία απαξίωσης των Εκπαιδευτικών με δηλώσεις
που επιχειρούν να πλήξουν την παιδαγωγική και εργασιακή τους υπόσταση.
Η αντιεκπαιδευτική
πολιτική που αντιμετωπίζουν οι Κύπριοι εκπαιδευτικοί έχει τη σφραγίδα της ΕΕ,
του ΟΟΣΑ, των απαιτήσεων του κεφαλαίου και των εργοδοτών. Την κρίση να
πληρώσουν οι εργαζόμενοι και οι νέοι καταβυθίζοντας την εκπαίδευση και κάθε
δημόσιο αγαθό και αυξάνοντας τα κέρδη τους. Είναι η ίδια πολιτική που έφερε,
την περυσινή χρονιά, μαζικά στο δρόμο
αποφασιστικών κινητοποιήσεων τους
εκπαιδευτικούς σε όλο τον κόσμο.
Οι Έλληνες Εκπαιδευτικοί ξέρουμε
τι θα πει «εξοικονόμηση» δαπανών και προσωπικού με τη χρόνια αδιοριστία (10
χρόνια έχουν να γίνουν διορισμοί στην Ελλάδα!), με τις καταργήσεις, συμπτύξεις,
συγχωνεύσεις χιλιάδων σχολείων, τα 27άρια και πλέον τμήματα, με χιλιάδες
προνήπια και παιδιά με ειδικές ανάγκες έξω από τη δημόσια εκπαίδευση, με τα
παιδιά των ΕΠΑΛ να ψάχνουν την ειδικότητά τους σε μεγάλη απόσταση ή και να
εξαναγκάζονται να αλλάξουν, με τη συνεχή μετακίνηση των εκπαιδευτικών σε πολλά
σχολεία κάθε εβδομάδα! Εξαγγελίες για ένα πιο ταξικό Λύκειο, μαθητεία και μισή
δουλειά – μισή ζωή για τους νέους. Ξέρουμε τι σημαίνει αύξηση ωραρίου που
επιβλήθηκε το 2013. Οδήγησε στην απώλεια 7000 θέσεων εργασίας, στην
εντατικοποίηση της εργασίας μας και το χειρότερο: στις απολύσεις 2500 χιλιάδων
συναδέλφων της Τεχνικής εκπαίδευσης που χρειάστηκαν 2 χρόνια σκληρών,
πολύμορφων και ΜΑΤωμένων αγώνων «για να
τους πάρουμε πίσω»!
Οι Έλληνες ως και 16 χρόνια (!)
συμβασιούχοι Εκπαιδευτικοί γνωρίζουν καλά τι θα πει ανεργία, ελαστική εργασία
μια ατέλειωτη Οδύσσεια, κάθε χρόνο και αλλού, από τον Έβρο ως την Κρήτη με ότι
αυτό συνεπάγεται για την διαλυμένη ζωή τους!
Ίδια μέτρα, ίδια αντιλαϊκή
πολιτική λοιπόν, με μνημόνια αλλά και χωρίς! Γι αυτό ίδια πρέπει να είναι η απάντηση:
Μαζικός αποφασιστικός αγώνας για την ανατροπή της!
Για ένα δημόσιο, δωρεάν, δημοκρατικό σχολείο για όλα τα παιδιά,
όλη τη γνώση με αξιοπρεπείς, μάχιμους εκπαιδευτικούς. Η αλληλεγγύη ανάμεσα
στους αγωνιζόμενους εκπαιδευτικούς όλων των χωρών είναι όσο ποτέ αναγκαία και πρώτιστο καθήκον.
Νίκη στον
αγώνα των εκπαιδευτικών της Κύπρου! Είναι κοινός ο αγώνας, είναι πραγματικά και
δικός μας! Νίκη στον αγώνα όλων των εκπαιδευτικών για ένα καλύτερο σχολείο και
μια καλύτερη ζωή!