Σάββατο 6 Απριλίου 2019

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΣ 26/3/2019


ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΣ ΕΛΜΕ 26/3/2019


1)

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
 (Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ 

Λεωφόρος Σαλώνων 48
33 100   Άμφισσα

ΤΗΛ. - ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com

       Άμφισσα          26-03-2019

A  : 12

ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων  Φωκίδας

 KOIN:

ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Φωκίδας αποφάσισε και καλεί τα μέλη της ΕΛΜΕ σε έκτακτη Γενική Συνέλευση – σύμφωνα με την απόφαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ στις 19/03/2019 -   με θέμα: 
1. Πλαισιο Πάλης και Δράσης ενάντια  στο Νομοσχέδιο του ΥΠΠΕΘ για  «τη νέα Γ΄ Γενικού Λυκείου και το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση».
   Η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο του Γυμνασίου   Άμφισσας την Τετάρτη 27/03/2019  και ώρα 7:00 και σε περίπτωση μη απαρτίας θα επαναληφθεί την Πέμπτη 28/03/2019 και ώρα 7:00 στον ίδιο χώρο.

2)

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
 (Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ 

Λεωφόρος Σαλώνων 48
33 100   Άμφισσα

ΤΗΛ. - ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com

       Άμφισσα      26-03-2019

A  :  11α

ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων 
              ΔΔΕ Φωκίδας

 

«ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ»
ΔΕΝ ΣΥΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ
ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΉ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Με πρόσκληση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) , μέσω των ΠΕΚΕΣ και των συντονιστών εκπαιδευτικού έργου, καλούνται οι σύλλογοι διδασκόντων να αποφασίσουν τη συμμετοχή τους στην πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος της «Περιγραφικής Αξιολόγησης μαθητών» , χωρίς να γνωρίζουν το περιεχόμενο και το πλαίσιο.
Το Υπουργείο Παιδείας ζητά τη συμφωνία των εκπαιδευτικών σε ένα σύστημα αξιολόγησης αλλά και διδασκαλίας που δεν τους έχει κοινοποιηθεί! Βάζει ένα ακόμη λιθαράκι στο νέο αντιδραστικό ευέλικτο  σχολείο της αγοράς σε συμφωνία με ΕΕ – ΟΟΣΑ.

«Περιγραφική αξιολόγηση» για τους μαθητές μας, στο ερειπωμένο σχολείο, σημαίνει συλλογή τυποποιημένων ικανοτήτων μέσω ενός ατομικού φακέλου, portfolio, που θα τους ακολουθεί ως βιογραφικό και δεν θα επιτρέπει τη συνέχεια των σπουδών τους στο αριστοκρατικό Λύκειο που προετοιμάζεται.

Οδηγεί σε βαθύ διαχωρισμό των μαθητών σε αποτυχημένους και πετυχημένους, ικανούς και μη ικανούς, στοχεύει, μέσα από  την εκμάθηση δεξιοτήτων, στην εσωτερίκευση της απόρριψης και στην περιστολή των μορφωτικών τους δικαιωμάτων.  

Αυξάνει το γραφειοκρατικό φόρτο των εκπαιδευτικών και ελαστικοποιεί τον εργασιακό τους χρόνο.

Αποτελεί άλλο ένα εργαλείο συλλογής δεδομένων για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας. Θα συνδεθεί με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και στη συνέχεια με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που είναι στους άμεσους στόχους του υπουργείου Παιδείας.

Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων υλοποιώντας  την απόφαση του σωματείου μας για απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης να μην ανταποκριθούν στην πρόσκληση του Υπουργείου – ΙΕΠ και συντονιστών εκπαίδευσης για την εφαρμογή του προγράμματος της «Περιγραφικής Αξιολόγησης μαθητών».



3)


ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ 

Λεωφόρος Σαλώνων 48
33 100   Άμφισσα

ΤΗΛ. - ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com

       Άμφισσα           26-03-2019

A  :  11β

ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων 
              ΔΔΕ Φωκίδας

 

Ψήφισμα - Καταγγελία
Το τελευταίο διάστημα, διαμορφώνεται όλο και πιο συχνά ένα πρωτοφανές κλίμα εθνικιστικής υστερίας και φασιστικών απειλών. Απόπειρες εκφοβισμού, προπηλακισμοί, απειλές κατά της σωματικής  ακεραιότητας, στοχοποίηση με αναρτήσεις στο διαδίκτυο, αναγραφή συνθημάτων στα σχολεία κλπ.  και επιθέσεις εναντίον μαθητών,  φοιτητών και εκπαιδευτικών μέσα κι έξω από τα σχολεία και τις σχολές. Μετά τα γεγονότα στην Γκράβα, το Γέρακα, την Ζάκυνθο, την Θεσσαλονίκη, το Ρέθυμνο, την Λάρισα, την Ξάνθη, την Ημαθία κλπ έρχεται, αυτή τη φορά, η στοχοποίηση καθηγήτριας του 4ου Λυκείου Πετρούπολης.
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Φωκίδας, καταγγέλλει τη θρασύδειλη δράση φασιστοειδών, που λέρωσαν με φασιστικά συνθήματα το 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης απειλώντας την καθηγήτρια του σχολείου και γραμματέα της Γ΄ ΕΛΜΕ, Ρήγα Αθανασία, συνδικαλίστρια του ΠΑΜΕ, ότι θα πεθάνει.
Ξεσπούν στους τοίχους, αφού γνωρίζουν ότι οι μαθητές, οι καθηγητές και οι γονείς δεν ανέχονται τους φασίστες, ότι η συντριπτική πλειοψηφία του λαού μας καταδικάζει τις ιδέες τους και τις βρώμικες ενέργειές τους.
Εμείς, ως δάσκαλοι, που παλεύουμε για να έχουν τα παιδιά μας ένα σχολείο που θα τα μορφώνει, που παλεύουμε να ζήσουν σε ένα κόσμο καλύτερο και ειρηνικό, καταδικάζουμε κάθε προσπάθεια εκφοβισμού συναδέλφων, που αγωνίζονται μέσα και έξω από την τάξη για την μόρφωση των παιδιών και για μια κοινωνία χωρίς εκμετάλλευση και φτώχεια.
Να ξέρουν όλοι αυτοί οι κύκλοι, που δρουν ανώνυμα και μέσα στο σκοτάδι, ότι θα
μας βρουν απέναντί τους σε κάθε προσπάθεια φίμωσης της φωνής μας.
 Οι δάσκαλοι οφείλουμε να δείξουμε στα παιδιά μας τον δρόμο του αγώνα, να
παλέψουμε όλοι μαζί για τα δικαιώματά μας, να διδάξουμε την ιστορική αλήθεια,
κόντρα στην παραχάραξη της ιστορίας, που επιβάλλουν η ΕΕ και οι κυβερνήσεις του
κεφαλαίου.
Δηλώνουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στη συνάδελφο και καλούμε τους μαθητές, τους Συλλόγους Γονέων και τα Εκπαιδευτικά Σωματεία να απομονώσουν τα φασιστικά στοιχεία. Δε θα επιτρέψουμε να περάσει το μίσος και οι απειλές των φασιστών στα σχολεία μας!
ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ! ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ!
ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΓΕΙΤΟΝΙΑ

4)


ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
 (Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ 

Λεωφόρος Σαλώνων 48
33 100   Άμφισσα

ΤΗΛ. - ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com

       Άμφισσα          26-03-2019

A  : 11γ

ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων 
              ΔΔΕ Φωκίδας

 

Διαμαρτυρία ενάντια στη συμμετοχή της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. στην κατασκευή και  λειτουργία τραμ στην Ιερουσαλήμ.
Δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στη συμμετοχή της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. (εταιρία που περιλαμβάνει ΗΣΑΠ, Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας και ΤΡΑΜ Α.Ε.) σε κοινοπρακτικό σχήμα που διεκδικεί τη χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση της “Green Line” Light Rail Track για την πόλη της Ιερουσαλήμ. H γραμμή αυτή θα περνάει από κατεχόμενα παλαιστινιακά εδάφη και σημεία ισραηλινών εποικισμών, εντείνοντας τον διωγμό των Παλαιστινίων. Δεν πρόκειται για απλό συγκοινωνιακό έργο, αλλά αναπόσπαστο και κομβικό μέρος της προσπάθειας προσάρτησης της Ανατολικής Ιερουσαλήμ. Αποτελεί ένα ακόμα κομμάτι στο παζλ της ευρύτερης στρατηγικής συνεργασίας (εκμετάλλευση υδρογονανθράκων, ΑΟΖ, κοινά στρατιωτικά γυμνάσια και πολεμικές ασκήσεις), με το κράτος του Ισραήλ. Είναι πράξη παροχής πολιτικής κάλυψης, αυτή τη φορά με τη συμμετοχή-στήριξη του Σπίρτζη.                                                                                                      
 Στεκόμαστε αλληλέγγυοι στον αγώνα των Παλαιστινίων για Γη, Ελευθερία και Αξιοπρέπεια, απέναντι στον πολυετή πόλεμο που διεξάγει το κράτος του Ισραήλ εναντίον τους.                          
Οι συγκοινωνίες πρέπει να καλύπτουν τις ανάγκες των εργαζόμενων και των μη εχόντων λαϊκών στρωμάτων, τα οποία έχουν εξουθενωθεί οικονομικά από τα διαρκή μνημόνια. Η επέκταση του κεφαλαίου με την τακτική των επιθετικών επενδύσεων, δεν είναι σε αυτή την κατεύθυνση. Tα ΜΜΜ, ακόμα περισσότερο, δεν μπορούν να εξυπηρετούν γεωπολιτικά συμφέροντα στο πλαίσιο των ενδοϊμπεριαλιστικών ανταγωνισμών στην περιοχή. Ειδικότερα στο πλαίσιο συνεργασίας ελληνικού και ισραηλινού κράτους, ξεπλένοντας εγκληματικές και δολοφονικές πολιτικές που έχουν στόχο τον πλήρη αφανισμό ενός ολόκληρου λαού, που συνεχίζει να αντιστέκεται με αξιοπρέπεια, αυταπάρνηση και τεράστιο κόστος.
Οι εργαζόμενοι και οι άνεργοι, οι εκμεταλλευόμενοι και οι καταπιεσμένοι αυτού του κόσμου δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα. Η διεθνιστική ταξική αλληλεγγύη είναι το όπλο μας, ενάντια στον πόλεμο, τον φασισμό και τον εθνικισμό, ενάντια στους σχεδιασμούς κρατών και συνασπισμών κρατών, του ιμπεριαλισμού και του κεφαλαίου.
Απαιτούμε από το Ελληνικό κράτος να σταματήσει τις ενέργειες για συμμετοχή στην κατασκευή τραμ στα κατεχόμενα Παλαιστινιακά εδάφη, όπως και κάθε άλλη ενέργεια, που νομιμοποιεί και αναγνωρίζει τις παράνομες ενέργειες του Ισραήλ στην κατεχόμενη Παλαιστίνη.
    NIKH ΣΤON ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΥ ΛΑΟΥ!

5)

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ 

Λεωφόρος Σαλώνων 48
33 100   Άμφισσα

ΤΗΛ. - ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com

       Άμφισσα           26-03-2018

A  :  11δ

ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων 
              ΔΔΕ Φωκίδας

 

Συμπαράσταση στην ΟΙΕΛΕ

Ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς στρέφεται με αγωγή του εναντίον της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος (ΟΙΕΛΕ) και του προέδρου της Μιχάλη Κουρουτού και ζητά 100.000 ευρώ από κάθε μέλος του ΔΣ για συκοφαντική δυσφήμηση σχετικά με την υπόθεση της εκπαιδευτικού Φώφης Μπουλούτα.
Είναι η πρώτη φορά που πολιτικό πρόσωπο και μάλιστα πρώην πρωθυπουργός ασκεί τέτοιου είδους διώξεις.
Η αγωγή στρέφεται εναντίον των συνδικαλιστικών ελευθεριών, εναντίον της δημοκρατικής λειτουργίας της κοινωνίας, προσπαθεί να φιμώσει τα στόματα των ανθρώπων που αμφισβήτησαν τους ισχυρούς.
Θυμίζουμε πως η εκπαιδευτικός Φώφη Μπουλούτα, η οποία είχε απολυθεί το 2012 από το Κολλέγιο Ψυχικού για τη μονογραφή της κόλλας του γιου του Αντώνη Σαμαρά λόγω προσπάθειας αντιγραφής σε εξετάσεις, δικαιώθηκε μετά θάνατον και ως εκ τούτου το υπουργείο προέβη σε ανάκληση της απόλυσης.
Συμπαραστεκόμαστε στους συναδέλφους της ΟΙΕΛΕ και τον πρόεδρό της. Καταγγέλλουμε  την προσπάθεια εκφοβισμού του συνδικαλιστικού οργάνου των ιδιωτικών εκπαιδευτικών  από τον πρώην αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Η ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΕΝ ΔΙΩΚΕΤΑΙ- ΔΕΝ ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ

6)

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ 

Λεωφόρος Σαλώνων 48
33 100   Άμφισσα

ΤΗΛ. - ΦΑΞ : 2265 0 29679
elmefokidas18@gmail.com

       Άμφισσα           26-03-2018

A  :  11ε

ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων 
              ΔΔΕ Φωκίδας

 


Προσδιορισμό κενών -πλεονασμάτων ενόψει των μεταθέσεων για το σχολικό έτος 2019.

Για μια ακόμα φορά το Υπουργείο Παιδείας με μια  εγκύκλιο στις 8/3/2019 ,  και προθεσμίες σχεδόν ανύπαρκτες (τα σχολεία  ήταν ένα τριήμερο κλειστά λόγω Σαββατοκύριακου και Καθαρής Δευτέρας),  ζητούσε τον προσδιορισμός κενών -πλεονασμάτων ενόψει των μεταθέσεων για το σχολικό έτος 2019.
Η επεξεργασία των πινάκων έγινε προσωπική υπόθεση των διευθυντών των σχολείων αλλά  και του Διευθυντή εκπαίδευσης σε συνεργασία με τον υπεύθυνο εκπ/κών θεμάτων, χωρίς την σύμφωνη γνώμη και τον έλεγχο του συλλόγου διδασκόντων. Επίσης στον πίνακα που έπρεπε  να συμπληρώσει το ΠΥΣΔΕ, δεν υπήρχε και πάλι η στήλη «εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ» καθώς και δεν  υπολογίστηκαν τα κενά από τις συνταξιοδοτήσεις.
Κι όλα αυτά, με δεδομένο το νόμο για το «Νέο Λύκειο» που φέρνει προς ψήφιση η κυβέρνηση, με σειρά εξεταστικών πλεγμάτων και εξοστρακισμό της γενικής παιδείας από μια ολόκληρη τάξη, που θα οδηγήσει σε νέα μείωση των οργανικών θέσεων στο ΓΕΛ, σε νέες συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων.

Η Υ. Α. έρχεται να προστεθεί στην εφαρμογή μιας σειράς αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων που προώθησαν όλες οι μνημονιακές κυβερνήσεις, με βασική επιδίωξη την ελαχιστοποίηση των κενών και τη δημιουργία νέων «δεξαμενών» πλεοναζόντων εκπαιδευτικών(αύξηση ωραρίου, μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων, μείωση εβδομαδιαίων διδ. ωρών του Γυμνασίου, αρνητικές προϋποθέσεις λειτουργίας τμημάτων με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες/ΕΑΕ, τμημάτων ξένων γλωσσών, χαρακτηρισμός μη παρακολουθούντων στα ΕΠΑΛ, ηλεκτρονικές εγγραφές, κ.ά.).
Όλα αυτά εντάσσονται στην «κανονικότητα» της κυβέρνησης και σημαίνουν  διαχείριση του προσωπικού-κινητικότητα εκπαιδευτικών και φυσικά  μηδενικές μεταθέσεις που οδηγούν για άλλη μια χρονιά σε απόγνωση χιλιάδες εκπαιδευτικούς που παραμένουν εγκλωβισμένοι μακριά από τις οικογένειές τους. Οδηγούν στην εργασιακή ανασφάλεια τους εκπαιδευτικούς που είναι οργανικά υπεράριθμοι και προετοιμάζουν τον «κόφτη» για νέες απολύσεις αναπληρωτών τη νέα σχολική χρονιά. Τη ίδια στιγμή στα σχολεία παραμένουν ακάλυπτα αρκετά κενά (ΠΕ02 Ε.Α στο Γυμνάσιο Ιτέας, Μουσικών οργάνων στο Μουσικό σχολείο, Ηλεκτρολόγου στο ΕΠΑΛ)
Ο δικός μας «κόφτης» σε αυτή την  αντιεκπαιδευτική πολιτική κυβέρνησης-Ε.Ε-ΟΟΣΑ δεν είναι άλλος από τους ενωτικούς, μαζικούς, πανεκπαιδευτικούς αγώνες για
  • 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια!
  • Καμιά συγχώνευση- κατάργηση σχολείων και τμημάτων.
  • Να μην ισχύσουν τα ασφυκτικά όρια  για τη συγκρότηση τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων ΕΠΑΛ, Ο.Π. στα ΓΕΛ,  τμημάτων ξένων γλωσσών,  τμημάτων με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες/ΕΑΕ.
  • Να μην ισχύσει η διάταξη του χαρακτηρισμού φοίτησης «μη παρακολουθούντων» στα ΕΠΑΛ.
  • Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου που ίσχυε έως το 2013.
  • Όχι στην κινητικότητα και τις υποχρεωτικές μετακινήσεις. Μόνιμοι διορισμοί-Οργανικές θέσεις για όλους.